//BellaAzhari


Biodata Si Owner ♡


Quotes ♡

BONJOUR!!
Hey ! Owner here


Welcome to my blog !. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or you may Leave . sorry , im not FRIENDLY

Status : Offline ~ Nabilasufinaa@gmail.com ~

Past is Past
Kenangan ^^v


BLOG ARCHIVE;

  • Random Post ?
  • KRS . ( kadet remaja sekolah)
  • Finally 16
  • Sunway Lagoon !
  • Cuti Raya ! (2Minggu) :p
  • Hi august . (Just update just ! Malas baca jangan ...
  • Trial PMR + Basuh kasut +Rombak kelas ?
  • Nightmare ! (short udates)
  • Kehilangn
  • FIRST TIME !!! (draft lama jugak part 2 )

  • Twitter!



    Graduation ft SPM
    Graduation ft SPM


     Hi semua , Assalamuailaikum  !
    so today , dan sepatutnya aku dah tak boleh menghadap pc ke apa ke . sebab hari ini dah 29 October 2015 . and aku rasa korang pun dah dapat agak yang aku ni nak ambik spm . boleh kira pakai jari je weh ... yang aku kena ambik spm hahahhah.
    so spm aku 2 November 2015, so lagi 4 hari guys ! 4 hari je ! hahaha , nak tahu perasaan aku sekarang bercampur campur campur !  Nervous , tu semestinya . but ada pengakuan kecil aku nak buat kat sini . perasaan nervous , takut semua ada .... tapi masalahnya faham tak perasaan yang insaf untuk study tu tak ada . agaknya macam pandai sangat ! Ya Allah , apa lah jadi dengan result aku ni :(

    alright im sorry but , I will not talk about it for now ???  I do not know either sekolah korang ada buat hari graduasi atau tidak , tapi sekolah saya buat hihihi ! yeeeeeee , tahu baru graduasi SPM , but at least , i dapat rasa tau macam mana rasa graduate tu ... mmmm since msu pun buat mmg lebih kurang sama dengan konvo konvo yang lain .. so dapat lah sikit2 rasa mcam mana nak graduate soon ... ghahahahh !

    since i have a lot of picture , why dont you .... jump in and have a look ! #MSUMALAYSIA

    oh yea ! follow me :      instagram














    and no updates for spm ! goodluck everyone ! saya dah konvo tapi spm baru nak ambik kihkihkih ! see you soon tapi nanti ....aku update result ............. kalau gemparksz jewww !