//BellaAzhari


Biodata Si Owner ♡


Quotes ♡

BONJOUR!!
Hey ! Owner here


Welcome to my blog !. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or you may Leave . sorry , im not FRIENDLY

Status : Offline ~ Nabilasufinaa@gmail.com ~

Past is Past
Kenangan ^^v


BLOG ARCHIVE;

  • Hi august . (Just update just ! Malas baca jangan ...
  • Trial PMR + Basuh kasut +Rombak kelas ?
  • Nightmare ! (short udates)
  • Kehilangn
  • FIRST TIME !!! (draft lama jugak part 2 )
  • Budak sakit
  • New year New year ! 2013
  • PMR Habisla...
  • Its Boring Day...
  • Wet World With Garls !

  • Twitter!



    Cuti Raya ! (2Minggu) :p
    assalamuailaikum , salam jumaat 
    Ini bukan sahaja "JUMAAT" tapi ini ada jumaat terakhir bulan ramadhan . Dengan ini mari marilah kita banyakkan perkara2 yang baik . Dan bukannya melakukan kejahatan ! Bulan mulia ini hendak meninggalkan kita . Sedih . Kalau dekat mekah tu orang menangis menangis mendayu dayu dia membaca al fatihah  ! Sebab bulan yang istemewa ini nak tinggalkan kita.  Tazkirah sikit . . .

    "Ya allah kau ampunilah anak didik kami , kau jagalah meraka . Jangan kau tinggalkan dosa dosa kepada mereka melaikain rngkau telah mengampunkannya . Ya allah ya tuhanku engkau jauhkan lah azab api neraka tarhadap kami . Amin" telah tamat sudah lah doa ustaz fauza yang sangt menyayatkan hati !  *doa dia panjang dan sangat menyentuh yang aku tulis itu apa yang aku ingat jew hohoho* . Dekat sekolah tadi kitaorang ada buat khatam Al-quran bersama2 guru2 .. Kacak2 guru2 pakai baju melayu !! Sangat gembiraa , semua berjalan dengan lancar :))  

    So tiba time masuk kelas ....
    Haa kau happy2 !! Hahaha hari ni Nazmi member aku tu dapat duit sumbangan . So time nak mengpau dia ah kan ... Nak duit kutu punya pasal desak sikit best3 borak rancak2 dengan aizat shahidah semua . Kelas pun bising tiba2 sorangdari budak kelas "NABILAAA KATAK!!!" Aku dah what ?!! Yang MENGGELIKAN!! Aku terasa dia melompat terlanggar kasut aku yerakkss ! Aku dh lemah kot bab bab yang memang ewss ni . Aku apa lagi lari ke arah meja fazleen jerit kuat2 !! Haha lepas tu kitaorang kelas A ni ada HERO MALAYA.  Nama dia syawal . Bayangkan dengan tangan dia ambik katak tu dia buang  ! Woooo hahahahah lepas dah habis . Mula lah diriku dibuat bahan hahahaha biasa lah kan ? Budak2 ;p 

    Many fun thing i been through TODAY . Tapi adalah memang SEDIH gila sebab dapat paper geo and MATh aku benci dengan ciKGU MATH aku dia strick gila padahaldah lah baru je nak mengajar kiteorang -,- huh ! Kalau cikgu noorma ada maybe dapat lah dia tolong2 sikit ! Dah lah buat kurang pahal je mengutuk. .. Itu mmg sedih . :( 

    Ok lah , sebenarnya aku just nak cakap yang aku cuti 2 minggu sebab raya tu je xD yang korang baca lebih2 semua tu iklan semata mata hahaha ! 

    SELAMAT BERCUTI ,
    SELAMAT RAYA SAKAN,
    HATI HATI DI JALAN RAYA !!!

    *nanti ada rombakkan kelas ... Macam mana nak bagi tahu mama yg aku turun ? Senyap3 je lah ni mama tahu mahu marah sanat sangat :(  seteress !! SETERESS sangat Stress :(  ok bye Take care *