//BellaAzhari


Biodata Si Owner ♡


Quotes ♡

BONJOUR!!
Hey ! Owner here


Welcome to my blog !. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or you may Leave . sorry , im not FRIENDLY

Status : Offline ~ Nabilasufinaa@gmail.com ~

Past is Past
Kenangan ^^v


BLOG ARCHIVE;


Twitter!



Its Bekam ! :3
Hai ! hari ni kita menceritakan pasal bekap ouh ouh ! yeah first and the last aku buat BEKAM ni ..act aku tak nak buat tapi dipak sa oleh mama ..ap kan daya aku buat je ah ! pewah masa dy sedut tu ..mula2 okey ah sekali dy sedut kuat2 pewh BIRAT nak menangis dibuatnye aku ..eh mmg dah menangis ..that time ad wawa dy lah tukang gelak haish adik aku tu .... lepas tu ..dy hiris aku punya kulit ..eii korang dengar korang geli ark ? aku dgr pun dah geli ...ap tah lagi bila aku yang kene T-T sakit dy hanya tuhan yang tahu sakit sangat ! habis darah hitam keluar menangis2 then sepatutnya ad 7 kat muka but kerana terlampau sakit aku suruh buat sampai 3 ...sekali bis lah Terapi jadah ap bende ah !  aku tengok cermin ! ya allah ya rabbi menangis teresak2 dlm otak pikir "mcm mane nk sekolah ='( " hahahaha ...sumpah ah aku menyesal glew ! k diulang MENYESAL !!! ok bye =')